Jeigu atsitiktų taip, kad nebūtumėte patenkinti Jums pristatytų prekių kokybe ir norėtumėte jas grąžinti, pakeisti arba būtų pristatytos ne visos ar ne tos prekės, kurias užsakėte, kreipkitės el. paštu zebelys.gintas@gmail.com arba telefonu +370 657 86 212. Jei prašysite prekę pakeisti ar grąžinti dėl prastos produkto kokybės, prašysime pateikti nekokybiško produkto nuotrauką.

Pinigai už nekokybiškas, ar nepristatytas prekes į Jūsų banko sąskaitą, iš kurios sumokėjote už pirkinius, bus pervesti ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo skundo pateikimo ir įvertinimo. Jei mokėjote grynaisiais, vis tiek turėsite nurodyti banko sąskaitos numerį, kad pinigus galėtume grąžinti.

Prekės negali būti grąžinamos:

jei netyčia užsisakėte ne tą prekę;

jei nepatiko skonis, tekstūra;

jei prekė yra kokybiška ir tinkamo galiojimo

bei kitais LR teisės aktuose numatytais atvejais.