Jeigu atsitiktų taip, kad nebūtumėte patenkinti Jums pristatytų prekių kokybe ir norėtumėte jas grąžinti, pakeisti arba būtų pristatytos ne visos ar ne tos prekės, kurias užsakėte, kreipkitės el. paštu zebelys.gintas@gmail.com arba telefonu +370 657 86 212. Jei prašysite prekę pakeisti ar grąžinti dėl prastos produkto kokybės, prašysime pateikti nekokybiško produkto nuotrauką.

Pinigai už nekokybiškas, ar nepristatytas prekes į Jūsų banko sąskaitą, iš kurios sumokėjote už pirkinius, bus pervesti ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo skundo pateikimo ir įvertinimo. Jei mokėjote grynaisiais, vis tiek turėsite nurodyti banko sąskaitos numerį, kad pinigus galėtume grąžinti.

Prekės negali būti grąžinamos:

jei netyčia užsisakėte ne tą prekę;

jei nepatiko skonis, tekstūra;

jei prekė yra kokybiška ir tinkamo galiojimo

bei kitais LR teisės aktuose numatytais atvejais.

Sąlygos:

  1. Pirkėjas turi teisę grąžinti Prekes ir atgauti sumokėtus pinigus nenurodydamas priežasties per 14 (keturiolika) dienų, išskyrus Prekes ar atvejus, kurie patenka į LR Civilinio kodekso 6.228(10) str. numatytas išimtis. (pvz.: pagal individualų Pirkėjo užsakymą pagamintos prekės, dėl higienos priežasčių negrąžinamos prekės).
  2. Norėdamas grąžinti Prekę, Pirkėjas raštiškai apie tai informuoja Pardavėją (jo nurodytu el. paštu).
  3. Grąžinama prekė turi būti nenaudota ir nepraradusi prekinės išvaizdos, t. y. apžiūrėta tik tiek, kiek tai būtų galima padaryti fizinėje parduotuvėje.
  4. Grąžinti Prekes Pirkėjas gali per kurjerius arba tiesiogiai Pardavėjui jo nurodytu adresu. Jeigu prekė grąžinama per kurjerius, ji turi būti tinkamai supakuota, kad nebūtų pažeista siuntimo metu. Pirkėjas turi informuoti Pardavėją (jo nurodytu el. paštu) apie grąžinamos Prekės išsiuntimą nurodydamas siuntos sekimo numerį.
  5. Pardavėjas, turi teisę negrąžinti pinigų už Prekes, kurios buvo grąžintos su trūkumais, atsiradusiais dėl Pirkėjo kaltės (pvz. Pirkėjas išsiuntė netinkamai supakuotą Prekę, buvo nurodytas netinkamas adresas, Prekė buvo prarasta ar sugadinta grąžinimo Pardavėjui metu).
  6. Siuntimo išlaidos patirtos siunčiant prekę pas Pardavėją yra negrąžinamos. Pirkėjas grąžindamas prekę, privalo susimokėti išlaidas susijusias su prekės pristatymu pardavėjui.