Jei atsitiktų taip, kad nebūtumėte patenkinti Jums pristatytų prekių kokybe ir norėtumėte jas grąžinti, pakeisti arba būtų pristatytos ne visos ar ne tos prekės, kurias užsakėte, kreipkitės el. paštu zebelys.gintas@gmail.com arba telefonu +370 652 04 726. Jei prašysite prekę pakeisti ar grąžinti dėl prastos produkto kokybės, prašysime pateikti nekokybiško produkto nuotrauką.

Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės
adresas Goštauto g. 12, Vilnius, www.vvtat.lt.

Prekių grąžinimo taisyklės:

  1. Pirkėjas (fizinis asmuo) turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti internetu sudarytos sutarties (grąžinti kokybišką prekę) per 14 dienų (CK 6.228 (10) str.), išskyrus šio straipsnio 2 d. numatytas išimtis. Sumokėti pinigai, įskaitant pirkėjo apmokėtas prekės pristatymo išlaidas, pirkėjui grąžinami per 14 dienų nuo pirkėjo pranešimo apie sutarties atsisakymą dienos, tačiau Pardavėjas gali negrąžinti pinigų, kol negaus prekės arba jam bus pateiktas įrodymas, kad prekė išsiųsta.
  2. Pirktos internetu prekės grąžinamos vadovaujantis LR Civilinio kodekso nuostatomis. Sutarčių, kurių negalima atsisakyti sąrašas pateiktas CK 6.228 (10) str. 2 d.
  3. Norėdamas grąžinti Prekę, Pirkėjas raštiškai apie tai informuoja Pardavėją (jo nurodytu el. paštu).
  4. Grąžinama prekė turi būti nenaudota ir nepraradusi prekinės išvaizdos, t. y. apžiūrėta tik tiek, kiek tai būtų galima padaryti fizinėje parduotuvėje.
  5. Grąžinti Prekes Pirkėjas gali per kurjerius arba tiesiogiai Pardavėjui jo nurodytu adresu. Jeigu prekė grąžinama per kurjerius, ji turi būti tinkamai supakuota, kad nebūtų pažeista siuntimo metu. Pirkėjas turi informuoti Pardavėją (jo nurodytu el. paštu) apie grąžinamos Prekės išsiuntimą nurodydamas siuntos sekimo numerį.
  6. Pardavėjas, turi teisę negrąžinti pinigų už Prekes, kurios buvo grąžintos su trūkumais, atsiradusiais dėl Pirkėjo kaltės (pvz. Pirkėjas išsiuntė netinkamai supakuotą Prekę, buvo nurodytas netinkamas adresas, Prekė buvo prarasta ar sugadinta grąžinimo Pardavėjui metu).
  7. Siuntimo išlaidos patirtos siunčiant prekę pas Pardavėją yra negrąžinamos. Pirkėjas grąžindamas prekę, privalo susimokėti išlaidas susijusias su prekės pristatymu pardavėjui.
  8. Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu     kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais.

Tuo atveju, jei Pirkėjas nesutinka su Pardavėjo parengtu ir perduotu atsakymu į Pirkėjo rašytinę pretenziją, savo prašymą / skundą dėl iš el. parduotuvės kanapesgalia.lt įsigytos prekės Pirkėjas (fizinis asmuo, vartotojas) gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (buveinės  adresas Goštauto g. 12, Vilnius. el. p. tarnyba@vvtat.lt, interneto svetainė www.vvtat.lt), taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse), ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr.

* Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
* Šių Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
* Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. * Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta  tvarka.